חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוגי נגררים לרכב

יש לא מעט סוגי נגררים לרכב וכל אחד מהם יכול להתאים בצורה המדויקת ביותר עבורכם. מה ההבדל ביניהם? הנה כל סוגי הנגררים והסברים על השימוש בכל אחד מהם.

נגרר מכסה

נגרר מכסה פשוטו כמשמעו, הוא נגרר ששיש לו מכסה שלרוב נפתח על צדו. נגרר כזה מתאים להובלה של ציוד עבודה, ירקות או כל מטען אחר שאינו גבוה במיוחד והוא נוח יותר מנגררים פתוחים שדורשים כיסוי על ידי ברזנט כלשהו. נגררים אלו עמידים למים ונפתחים על יד בוכנה ללא מאמץ פיזי.

נגרר דו סרני

נגרר זה הינו נגר פתוח והוא מגיל שני סורגי גלגלים מצדדיו, שיכולים להיפתח על צדן, יחד עם הדלת האחורית שלו כנהוג בכל נגרר. נגרר כזה מתאים לציוד רב יותר כיוון שבעזרת הסורגים ניתן לקשור את המטען לנגרר ולשמור עליו יציב גם בנסיעות מהירות.

נגרר ברזנט עם וו גרריה

נגררים אלו יכולים להתאים למשקלים גדולים יותר כאשר לרוב משתמשים בהם להובלה משטחים או מארגזי קרטון. ניתן להוביל את הציוד פתוח וניתן לכסות אותו עם ברזנט מכל צדדיו כך שיהיה חסין לשמש ולגשם.

נגרר לרכב עם דלתות צד נפתחות

נגררים אלו יגיעו ללא סורגים אך דלתות הצד שלהם נפתחות מה שמאפשר להעמיס עליהם בצורה פשוטה ומהירה. למעשה זה הנגרר שהכי קל להעמיס כאשר העמסה מכל כיוון תהיה טובה רק לנוחות אלא גם לפרקטיקה ממשית כאשר יש ציוד שלא יכול להיכנס בצורה מושלמת מהדלת האחורית.

נגרר סגור לבעלי חיים

גרר סגור הוא הנגרר המושלם להובלת חיות. כמובן שיש נגררים שיהיו סגורים לחלוטין מה שייצור בעייתיות ללא פתחי אוורור אך רוב הנגררים מכילים חלון קטן שבו ניתן להוביל חיות כמו למשל סוסים. נגררים אלו מעוצבים בצורה מרשימה יותר לרוב ויעלו יותר מנגררים אחרים.

נגרר דאבל עם סורגים

נגרר זה יהיה מרושת בסורגים מכל צדדיו. נגרר זה למעשה נראה כמו כלוב והיתרון הוא שאפשר לקשור את הציוד ולהשאיר אותו מאוורר, כיוון שלעתים יש מטענים שלא יכולים להיות סגורים לחלוטין ועדיף שיתאווררו. נגררים אלו יכולים להגיע ביכולות העמסה שונים, מ-500 קילוגרמים ועד כמה טונות.

נגררים סגורים לקיוסק

נגררים סגורים לא דומים לנגררים אחרים כיוון שהם מבנה של ממש. יש נגררים שמתאימים להיות כקיוסק ללא מקום בתוכם ויש נגררים שמשמשים כחנות ממשית כך שניתן להיכנס לתוכם ולמכור מהם. נגררים אלו בדרך כלל יהיו בחניות הכביש, בירידים, פסטיבלים ולעתים גם בשטח בעיקר כמו למשל באזורי טיולי או בבסיסים צבאיים.

נגרר לרכב מסוג היבר

נגרר היבר הוא מסוג הנגררים שיכולים גם לפרוק את עצמם. נגרר זה יכול להרים את עצמו בעזרת בוכנות חזקות ולמעשה לפרוק את המטען, שלרוב יהיה פסולת. ניתן להשתמש בו גם למטען שלא נהרס כאשר מטיחים אותו על הרצפה כמו למשל קרשים או מוטות ברזל.

נגררים לאופניים

אם אתם אוהבים לצאת לטיולי אופניים בוודאי אתם מכירים את הנגררים האלו שיכולים לאפשר לכם להוביל את האופניים גם אם יש לכם רכב קטן שלא מאפשר חיבור של מנשא מתאים. נגררים אלו יכולים להוביל משתי זוגות ועד ל-20 זוגות ומעלה, כשמדובר בנגררים ענקיים במיוחד.

נגרר לסוסים

נגררים שמיועדים לבעלי חיים יכולים להתאים בין היתר גם לסוסים אך אם אתם צריכים להוביל סוס באופן ספציפי, תוכלו לרכוש נגרר סוסים שמיועד להוביל בדרך כלל שני סוסים בוגרים. יש מקום לרתום אותם והוא בנוי כך שהם יוכלו להוציא את ראשם בצורה בטיחותית כדי לנשום.

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
050-6503062

לקוחות יקרים בימים קשים אלו אנו פתוחים כרגיל ומתחייבים לאספקה מהירה.

דילוג לתוכן